Salı, Aralık 13

The Elder Scrolls V : Skyrim


Merhabalar ! İlk incelememiz olacak oyunu bir süredir düşünüyordum ve az buçuk bir fikrim de vardı , VGA ödüllerinin dağıtılmasıyla da fikrim kesinleşti. Oyunumuz yıllardır meyvelerini yediğimiz Elder Scrolls serisinin son kolu. Elbette bir Elder Scrolls daha gelecektir ancak IV ile V arasındaki sürenin 5 yıl olduğunu düşünürsek , daha bekleyeceğiz.


Oyun ile ilgili beklentim ve hevesim o kadar büyüktü ki oyunun ilk fragmanıyla birlikte geri saymaya başladım. 24 Şubatta yayınlanan Fragman zaten yüksek olan çıtamı daha da yükseltti. Açıkçası biraz korktum da bu durumdan , çünkü bir Elder Scrolls oyununun beni hayal kırıklığına uğratmasını istemiyordum , çıtam fazla yüksek olursa da bunun olması pek şaşırtmayacaktı açıkçası. Yinede yükseldi çıtam , yinede heryerde yılın oyunu olacak diyerek gezdim. Yanılmadım da. VGA 2011 ödüllerinde yılın oyunu Skyrim yılın stüdyosu da Bethesda Studios olarak seçildi. Rüya gibi bir haftasonuydu. Her neyse , işte fragman.



Fragmanı da paylaştığıma göre bu yazıyı burada noktalıyorum , yalnızca oyunla ilgili hislerimi paylaşmak istedim şimdilik. Çok yakında , hatta belkide birkaç gün içerisinden oyunun incelemesi hazır olacak. Şu aralar gördüğüm her ilginç şeyi screenshot'lamak peşindeyim. Yeterince ilginç şey bulduğumda inceleme sizlerle olacak. Vakit ayırdığınız için teşekkürler.

Fus Ro Dah !

0 yorum:

Yorum Gönder